Η PROGRESS με την πολυετή εμπειρία της αναλαμβάνει την εκπόνηση, ανάπτυξη, εγκατάσταση και εφαρμογή εξειδικευμένων λύσεων για την ανάπτυξη της επιχείρησης, την αύξηση των ταμειακών της ροών καθώς και την αύξηση της κερδοφορίας της.
Επειδή η κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και οι ανάγκες της κάθε μίας είναι διαφοροποιημένες, η PROGRESS ανέπτυξε με επιτυχία την εξατομικευμένη υπηρεσία PRIVATE CONSULTING, η οποία είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια συνολική και πλήρη προσαρμογή των συμβουλευτικών υπηρεσιών μας πάνω στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης. Η υπηρεσία PRIVATE CONSULTING περιλαμβάνει:
- Μελέτη διάγνωσης,
- Καταγραφή των αναγκών της εταιρίας,
- Διερεύνηση των περαιτέρω αναγκών με βάση την τεχνογνωσία μας,
- Μελέτη σκοπιμότητας
- SWOT Analysis
- Επιχειρηματικό Πλάνο
Η συνολική πρόταση καλύπτει ουσιαστικά το σύνολο των αναγκών της επιχείρησής σας ενώ ταυτόχρονα μας καθιστά συμβούλους σας σε κάθε ζήτημα που ανακύπτει και επιθυμείτε την ορθή, υπεύθυνη και τεκμηριωμένη επιχειρηματική συμβουλή.
Marketing Plan
Για να είναι επιτυχής η στρατηγική διεργασία Marketing μιας εταιρίας, η οποία απορρέει από τον μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό σχεδιασμό (Business Plan) θα πρέπει να υποστηρίζεται από το κατάλληλο Marketing Plan.
To Marketing Plan θα προσδιορίσει το σημείο στο οποίο βρίσκεται σήμερα η επιχείρηση και το σημείο το οποίο θέλει να προσεγγίσει στο μέλλον η εταιρία. Το Marketing Plan είναι η μέθοδος, στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσει η εταιρία ώστε να μπορέσει να φτάσει στον επιθυμητό στόχο.
To Marketing Plan περιλαμβάνει:
- Διερεύνηση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος επιχείρησης.
- Διάγνωση προβλημάτων και αναγκών σε σχέση με το στόχο ανάπτυξης της επιχείρησης
- Αναγνώριση και αξιολόγηση των επιθυμιών και αναγκών των πελατών
- Αξιολόγηση τάσεων αγοράς
- Αναγνώριση των ανταγωνιστών και αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος
- Αναγνώριση νέων ή δυνητικών πελατών
- Έλεγχος εάν οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές αποδίδουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Swot Analysis (Δυνατά, Αδύναμα σημεία, Ευκαιρίες, Απειλές)
- Καθορισμός Στόχων Μάρκετινγκ
Στόχοι Μάρκετινγκ μπορεί να είναι:
- Άνοιγμα ή ανάπτυξη της εταιρίας σε μια νέα αγορά
- Ο σχεδιασμός και λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος
- Διατήρηση ή βελτίωση του μεριδίου αγοράς που καταλαμβάνει η εταιρία στον κλάδο όπου δραστηριοποιείται
- Διεύρυνση του δικτύου διανομής
- Αύξηση των πωλήσεων
- Βελτίωση της κερδοφορίας κ.α.
- Σύνταξη Σχεδίου Δράσης Μάρκετινγκ
Business Plan
Η δημιουργία ενός Επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης, αλλά και για την έναρξη νέων επιχειρήσεων. Η σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου απαιτείται τόσο για την λήψη επιχειρηματικών δανείων, επιχορηγήσεων από ΕΕ όσο και για την επέκταση και βελτίωση της επιχείρησης.
Σκοπός του Επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) είναι, να αναλύσει την υπάρχουσα κατάσταση (αγορά, επιχείρηση) και να καθοδηγήσει τις ενέργειες-στρατηγικές των μελών-στελεχών της επιχείρησης προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις και τακτικές.
Η δομή ενός επιχειρηματικού σχεδίου είναι:
- Ανάλυση της δομής και οργάνωσης της επιχείρησης
- Ανάλυση Εσωτερικού και Εξωτερικού Περιβάλλοντος
- Προσδιορισμός των ευκαιριών, απειλών, δυνατών και αδύνατων σημείων της επιχείρησης και του κλάδου ( SWOT Ανάλυση)
- Λήψη αποφάσεων με βάση τους στόχους και την πολιτική της επιχείρησης.
- Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης (Μάρκετινγκ, Παραγωγής, Οργάνωσης και Στελέχωσης, κλπ.)
- Χρηματοοικονομική Ανάλυση
- Χρονοδιάγραμμα και Προγραμματισμός Υλοποίησης Επιχειρηματικού Σχεδίου
Έρευνα Αγοράς
Η εταιρία PROGRESS παρέχει στους πελάτες της ολοκληρωμένες υπηρεσίες σχεδιασμού και υλοποίησης ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών αγοράς, ώστε η Διοίκηση της επιχείρησης να λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται ή θέλει να αναπτυχθεί και βάση των οποίων να λάβει σημαντικές αποφάσεις.
Η έρευνα αγοράς είναι ουσιαστικά η λεπτομερής καταγραφή μιας συγκεκριμένης αγοράς και η προσπάθεια πρόβλεψης της μελλοντικής της πορείας ή και της ανταπόκρισης που μπορεί να έχει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.
Μια επιχείρηση που καταφεύγει στην έρευνα αγοράς σκοπεύει:
- Να ιδρύσει μια νέα επιχείρηση
- Να δημιουργήσει ένα νέο προϊόν
- Να υιοθετήσει νέες τεχνολογίες
- Να μελετήσει τρόπους βελτίωσης της θέσης της επιχείρησης ή των προϊόντων της στην αγορά
- Θέλει να επεκταθεί σε νέες αγορές τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού.
Τα βασικά στοιχεία τα οποία περιλαμβάνονται και αναλύονται στην έρευνα αγοράς που αναλαμβάνει να υλοποιήσει η PROGRESS για λογαριασμό των πελατών της είναι:
- 1. Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν το σύνολο της αγοράς. Οι βασικοί εξωτερικοί παράγοντες είναι:
- Ο τεχνολογικός. Εκφράζει το επίπεδο ανάπτυξης της επιστήμης και της τεχνικής, καθώς και το ρυθμό ανανέωσης και διαφοροποίησης των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται στην αγορά.
- Ο δημογραφικός. Ο πληθυσμός και η δομή του πληθυσμού, καθώς επίσης και δημογραφικά φαινόμενα, όπως η αστικοποίηση και οι μετακινήσεις πληθυσμού.
- Ο πολιτιστικός. Δηλώνει τη συμπεριφορά του επιχειρηματία και του πελάτη, ενώ περιλαμβάνει το βιοτικό επίπεδο, τα ήθη και τα έθιμα, τα θρησκευτικά συναισθήματα, τις αξίες κ.λπ.
- Ο κοινωνικοπολιτικός. Αφορά στη δομή της κοινωνίας, τις τάξεις, το ρόλο που αυτές παίζουν στην κοινωνία, τον τρόπο οργάνωσής της, το βαθμό της πολιτικής σταθερότητας κ.ά.
- 2. Ανάλυση της δομής της αγοράς, η οποία περιλαμβάνει:
- Τον βαθμό συγκέντρωσης (seller and buyer concentration). Ο αριθμός και το μερίδιο της αγοράς των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε μια αγορά.
- Η διαφοροποίηση της παραγωγής (product differentiation). Αναφέρεται στον αριθμό και τη διαφορετικότητα των προϊόντων τα οποία διακινούνται σε μια αγορά (ή κλάδο).
- Η ευκολία πρόσβασης (height of barriers to entry). Τα εμπόδια που συναντά μια νέα επιχείρηση που εισέρχεται στην αγορά.
- Η δυναμική της αγοράς. Περιλαμβάνει κυρίως τη μεταβολή στο συνολικό μέγεθος της ζήτησης ή της προσφοράς (εξωτερική δυναμική), αλλά και τις αλλαγές που μπορεί να προκύψουν μέσα στην ίδια αγορά εξαιτίας της εισαγωγής νέων προϊόντων ή τάσεων σε αυτήν (εσωτερική δυναμική)
- 3. Ανάλυση των εξωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν το σύνολο της αγοράς, όπως είναι οι καταναλωτικές συνήθειες, το οικονομικό περιβάλλον ο ρυθμός ανάπτυξης της χώρας, το κοινωνικό περιβάλλον και τέλος τα δημογραφικά χαρακτηριστικά της αγοράς στόχου.